pjuff..



Känner att det har varit en hel del klagomål på bloggen sista tiden, från min sida. Men det hör liksom till på något sätt..Man SKA vara less så här på slutspurten. Jag hoppas ni står ut med det! :)

Eftermiddagen rullade på i lugnt tempo, jag somnade och sov en timme, sen har jag försökt hålla igång förvärkarna genom att städa lite och plocka. Gjorde stuvade mackisar och köttbullar till middag för William är så dålig på att äta nu när han får tänder, igen. Nån tugga tog han sen stoppa han handen på tanden och sa "aaaaaah" och grinade. Då fick det vara. Som tur var åt han ordentligt innan han gick och sov nu för en stund sedan.

Sen ikväll satt jag & wille och diggade framför "
babblarna". Vilket han älskar! meeeej meeeeej säger han när sången tar slut. Finns det fler låtar? Någon som vet? :)


Jo just ja, jag köpte mig ett par vårboots i dag. Första gången på flera flera månader som jag kostade på mig själv något. Det var jag väl värd tycker R men mitt samvete säger annat..

Nåja nog för i dag.
Ikväll blir det snarra och Wallander!




 
Ny skorna.


 
Vi två, diggar babblarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback