Sådan far sådan son.


Mina dagar ser ganska lika ut just för tillfället, vaken hela nätter med förvärkar och ont bäcken, och då måste jag naturligtvis sova halva dagen för att kompensera för det jag missat under natten. Men jag klev upp runt o9 och åt lite frukost och medicin, då var huset alldeles tyst och tomt. Robban och Wille hade hämtat R´s lillebror Patrik med flickvän Jennie och åkt till Matfors och badat! DET gillade Wille, för han är så kär i Jennie. ;)
Jag däremot gick och la mig igen efter frukosten. Pluggade in ljudboken och somnade om. Låg i sängen och drog mig tills runt 13-tiden.

På eftermiddagen har vi varit och kikat på lite fotboll på Västhagen. Wille tycker även DET är jätte roligt, han springer längs planen och jagar bollar och sparkar i mål, som ställts om sidan. Skitkul, han kommer bli precis som far sin. ;)

Bjuden på middag blev vi även hos svärföräldrarna, Mumsfillibabba.





Idag är mitt humör inte alls speciellt bra. Jag känner mig allmänt låg.
Detta börjar sakta men säkert knäcka mig och jag känner för varje dag att jag får kämpa hårdare o hårdare för att inte falla ned. Det är tung och jag blir rädd, rädd för att falla ned. Jag vägrar. Jag SKA inte.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

DU är stark.

2010-03-22 @ 10:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback