Still sick.


Lilleman är fortfarande sjuk och har fortfarande hög feber. Så vi bestämde oss för att invänta morgondagen, har han fortfarande feber då så ringer jag bvc för att kolla så han inte behöver någon antibiotika eller penicillin. Annars är det bara att vänta ut och kurera mera! Idag har han dock ätit lite bättre

Pappa R har ju varit pappaledig i dag vilket varit underbart. Hade knappast pallat detta själv i dagsläget.
Han är hemma även i morgon. Vilket är tur, för jag ska till MVC klockan 11:oo. Får se hur det står till med Lilla L i magen, och ska även prata om igångsättning. Spännande spännande..
Undra hur mycket vågen står på denna gång? *Fniss*


Nu ska jag njuta av Familjen Annorlunda.


Här har ni en dagisbild på mitt troll.


Han sitter och gör en vimpel som han kunde "hejapå" dom större barnen med när dom hade Hagarännet (skidor)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback