Tired mama today.



Uffa, så trött jag är i dag. Inte så konstigt kanske. Alla förvärkar höll i sig tills runt o3-tide i natt. Då somnade jag tillslut. Men vaknade runt o7. Klev upp och umgicks med R&W en stund för att sen däcka i sängen i 2 timmar till. Men jag blir inte mig själv om själva nattsömnen rubbas sådär. Jag känner mig nästan bakis. Trots mion dagliga dos koffein. Hmm..
Piggnar väl till nu när jag ska ta mig ut med Alba. Frisk luft är en bra medicin.

Efter det kommer R&W hem, tidigt dvs. Klockan 13:30 och hämtar upp mig, för då ska vi på BVC och väga mäta och vaccinera grabben. Återstår att se hur stor han blivit. Jag vet att han gick ner i vikt i samband med febern och tänderna förra veckan, och då vägde han 11,2. Men vi har inte mätt honom  på evigheter, det ska bli väldigt roligt att se! Min lilla långskånk!

Jo föresten, vill ni ha ett tips? Jag är ingen jeans-tjej egentligen, helst går jag omkring i ett par mjukisbyxor, preggo som vanlig! Men det är ju lätt hänt att mjukisar tappar färgen, även fast man följer tvättråd och dyl. Så igårkväll slängde jag in alla mina svarta mjukisar + leggings i tvättmaskin tillsammans med svart textilfärg. Och i dag ser dom sprillans nya ut! Billigt och enkelt!! Finns att köpas i dom flesta mataffärer. :)


Nej nu måste jag ut. Ha en Fin Torsdag!!

Kommentarer
Postat av: Frida

William har ju börjat gå nu och är på dagis m.m, så vill du inte passa på att tävla om ett par coola moccasiner till honom? ;) Levereras direkt från London.

Isåfall finns tävlingen på min blogg i detta inlägg:



http://fridatorngren.blogg.se/2010/march/tavling-i-samarbete-med-moccis.html#comment



Kram kram

2010-03-20 @ 17:35:38
URL: http://fridatorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback