utsövd med otålig.



Nu har jag verkligen fått sova. Fick ett dunderpiller i går och soooom jag sov i natt. Zzzznaaaaark!
Idag var det dags för ny koll och ny läkare. Han gjorde en sk "Hinnsvepning" på mig, ni kan läsa om det
Här!

Och förbannat ont gjorde det. Trodde han skulle stoppa in hela handen i mig *Skrattar* Men liiite effekt har det nog haft, nu är det bara vänta och se. L i magen är livligare än vanligt. Vet inte varför faktiskt.
Hur som, mitt hopp är INTE ute. Jag ska tillbaka till läkaren p å Måndag för ny "koll på tappen". Det "enda" dom vill göra för att sätta igång mig är att ta hål på hinnorna, då risken för komplikationer på en omföderska vid induktion (igångsättning) är så pass mycket högre. Och även fast jag är less på att må pyton, så måste jag tänka på min hälsa och L´s hälsa i första hand..

Nu ikväll ska jag passa på att mysa med familjen och äta gott!
I morgon är det tänkt att jag äntligen ska få träffa min vän Therese med sin nyfödda dotter! DET ser jag fram emot.




Kommentarer
Postat av: Theres

Fy, hinnsvepning lät inte alls trevligt :(

2010-03-26 @ 22:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback