Vårdcentralen.



Ja denna dag har vi hunnit med både ett besök på MVC och senare ett besök på Vårdcentralen.

*MVC -
Alla värden var fina. Flickan ligger med huvudet nedåt i kanalen och kurvan ser perfekt ut.
SF-mått låg på 33 än så länge, och kurvan är högre denna graviditet.
Pratade mycket om mina förvärkar, om igångsättning och om depressioner.
Hon tyckte jag skulle ha en tid hos läkare och prata om igångsättning, så där har jag tid den 29 mars, då är jag i vecka 37+0. Får se om dom bestämmer sig för att plocka ut fialotta då. :)

*VC-
Willes feber vill INTE ge med sig, nu är det 4 dagen med 40 graders feber. Så vi ringde läkaren som ville titta på honom. Han har fått otäck hosta och började ta sig mot örat i natt. Och där fick vi konstaterat att han har öroninflammation så vi fick penecillin som han ska äta i 5 dagar. Så nu hoppas vi på en frisk pojke snart som mår bättre :)



Nu ska jag pussas med det lilla trollet, skriver kanske mer senare.


Här har ni en typisk bild på mitt bustroll


Kommentarer
Postat av: Ida och Magen

Hej! Hoppas allt är bra med dig och magen:) och hoppas lille Wille kryar på sig snart, fy vad jobbigt att vara så sjuk så länge! Vad roligt, om inte våren lill* skrutt bestämmer sig för att stanna kvar så blir jag också igångsatt den 29.( Hoppas dock att den lill* kommer innan men man vet ju aldrig)

Sköt om dig! Kram

2010-03-09 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback