100524


Blä blä blä! Usch och fy för denna dag. Jag är nu HELT slutkörd..Jädrans vad vi har flängt runt i dag.
Men vi har fått massor gjort! Vi var på viktkontroll med Wille i morse och han har gått upp ca 500gram sen sist. Det är faktiskt ganska mycket.  Efter det skyndade vi oss till Familjerätten och skrev alla papper, så nu har vi delad vårdnad av Line och han godkände sitt faderskap. Haha.. :)
Sen skyndade vi oss hem och Wille käkade lunch sen kastade jag honom i badet så jag kunde sätta mig och amma Line i lugn och ro på toastolen *skrattar* Vad gör man inte närman är ensam med 2 barn? ;)
Sen gick vi och la oss alla 3 i storsängen och mina 2vackra  somnadepå en gång. Jag låg och njöt av att lyssna på ljudbok.

På eftermiddagen sen gick vi upp till Williams dagis för vi skulle ha utvecklingssamtal. Wille fick leka med alla barnen medans jag och Line gick och satte oss med fröken Ulrika. Allt går jätte bra och dom tycker William är så kugn och följsam, äter duktigt och har börjat leka "med" barnen och inte bara "bredvid" barnen, som dom gör till dom är ca 2 år, Kul att höra! Han och hela gruppen ska flytta till en annan avdelning till hösten, dom rummen är mer anpassade till barn från 2 år och uppåt.. :) KUL!

Sen efter det skyndade vi oss så jag kunde vara på sjukhuset kl 16:30 för KBT.
Var lika givande som alltid. Jag känner mig 100kg lättare varje gång jag lämnar det stället. Sån otrolig skön känsla att inte behöva tänka sig för vad man säger och bara arbeta med sina "svagare" delar och samtidigt se härliga resultat! Psykologen använder mig till en av sina utbildningar även, så allt spelas in, men det är inget jag tänker på när jag är där.


Nää nu ska jag försöka få mig lite sömn snart..prinsen lär väl vakna tidigt i morgon och Robban åker kl 6 så det blir tidig morgon för heeelaaa familjen...



Kommentarer
Postat av: mli

Vilken psykolog har du? tänkte om du har samma som jag hade..

Postat av: Linda

Har också funderat på kbt...men det är så jäääkla dyrt... =(

2010-05-25 @ 18:46:11
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: evelina

Kostar inte kbt som vanligt läkarbesök? Dvs 80:-? :O Det gjorde det när jag gick fast dom kanske har ändrat det nu :)

2010-05-25 @ 21:00:28
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback