Älskade barn, vad vore jag utan er?

dsc08697 (MMS)

Älskade barn, vad vore jag utan er?


Kommentarer
Postat av: evelina

Vackra flicka! Först vill jag beklaga sorgen! Sen tänkte fråga dig om hur länge Lina är vaken på dagarna/hur mycket hon sover? Är lite nyfiken och du är den enda jag vet som har barn i samma ålder :)

Postat av: evelina

Okej :) Jo det är ju det som är så konstigt.. Vissa dagar sover hon hela tiden, bara vaken några minuter förutom under maten då. Sen som idag har hon varit vaken HELA dagen med några minuters vila sen vaknat igen. Jag tycker att det verkar lite konstigt men det kanske är "normalt". Hon har ju varit förkyld så det kanske är därför hon har sovit sig igenom dagarna? Och äter gör hon var 3-4 timma förutom på natten sover hon ca 6 timmar. Oftast äter hon så men det är ju dagar då hon äter varannan timma också :) Jag hoppas det håller i sig men jag vet ju av erfarenhet att periodvis är nätterna jobbiga :p Hur äter eran tjej?

2010-05-28 @ 22:15:48
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: evelina

Oj såg nu att jag stavade fel, menade så klart LinE :)

2010-05-28 @ 22:16:11
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback