Dags igen.



Att uppdatera här så ni inte slutar läsa. :)


Vad har hänt sen sist då? inget speciellt men ändå mycket. Klurigt det där, dagarna har fyllda med to do´s men sen när jag funderar på vad man gjort så verkar det som man inte gjort något. :)
Idag har jag städat och gjort iordning lite på prinsen rum, också fick jag äntligen upp hans mörkläggningsgardin, så nu vaknar han inte alltför tidigt hoppas jag. Han har vaknat 5 flera mornar av solen.

Sen ikväll kom min moster och hennes man hit för dom hade inte sett Line än. William fick en tjusig lastbil av Agneta och Line fick finfina sommarkläder. Det tackar vi för!  :)

William är inne i en otrolig utvecklingsfas. Han gnäller om allt och hela tiden. Ingenting duger och man får knappt ta i honom. Försöker jag krama honom säger han "neeeeeeeeeeeeee" också tar han bort handen, men tro inte att vi inte kramas nu bara för jag skriver sådär, men allt ska liksom ske på HANS vilkor. Han kommer och kramas och pussas när HAN vill. :) Han testar väl sina och VÅRA gränser just nu antar jag.

Line hon växer och frodas och fortsätter sova jätte bra på nätterna.. Hon somnar vid 21 sen sover hon som en stock med undantag för mat såklart, till 9 på morgonen. Jag klagar INTE.

Ikväll tog jag och laddade ned en ny ljudbok, för nu ska vi börja ta dagliga långpromenader jag & Linen. Lyssnade på säkert 30 ljudböcker under graviditeten men sen dess har jag inte haft tid eller lust. Men nu kände jag suget. :)



Joooo men just ja. Vet ni vad vi gjorde i helgen?
Vi bokade en resa till Gran Canaria, närmare bestämt agruineguin (eller hur det nu stavas..)
Så den 4:e Augusti åker vi till ännu mer sol o värme! Det längtar vi fruktansvärt mycket till! Så nu ska vi först njuta av den svenska sommaren, sen åker vi dit 1 vecka och kommer sen hem och njuter av den sista värmen här hemma. Kan det bli bättre.:)
Även min mamma & pappa ska följa med. Kommer bli hur underbart som helst!!

HIT ska vi.:)


Imorgon funderar jag på att åka ut till Birsta en sväng med Line. Skulle behöva handla lite sommarfint till Balkongen. Några fina stolkuddar och någon filt och kanske en blomma. Ett parasoll behövs också men känns inte som jag får med mig det hem på bussen? Hahaha.. :)


Ha nu en fin kväll mina kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Elin

SunwingResort i Arguineguin är kanon fint! Varit där några ggr och ätit middag osv. Min mamma och pappa återvänder dit varje år men själv har jag aldrig bott där men vi ska dit nästa år 25 st då min mamma och hennes bästa vän fyller 50 år och det ser jag fram emot. Utsikten ska tydligen vara otrolig! Hoppas ni kommer trivas där:)

Postat av: Theres

Vad härligt att åka utomlands! Jag är inte alls avis.. inte alls ;)

2010-05-20 @ 12:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback