Minnen.



Satt och kikade igenom mappen "Förlossning/BB". Jag älskar känslan som blixtrar i min kropp när jag ser dom bilderna. Det är en sån fantastisk känsla och jag är så glad att allt gick så himla bra, och jag minns förlossningen enbart som positiv. Jag har aldrig förstått mig på folk som längtat tillbaka till sin förlossning, men nu gör även jag det! :)

Här bjuder jag på några filmer. Ena är från förmiddagen och jag var allmänt yr av lustgasen:) den andraär från klockan 16 så jag var nog öppen ca 8cm och hade riktigt ont,men hade sååå kul.:)








Kommentarer
Postat av: Nina

Haha vad roligt att se. SÅDÄR är det verkligen.

Man suger i sig den där lustgasen så man blir alldeles hög ;) Jag låg också bara och fnittrade för mig själv efteråt.

Postat av: Suzanne

UNDERBART att se!

Jag tyckte den första filmen var så härlig. Exakt sådär är det med armarna, man tycker man har kontroll men de bara flyger runt helt okontrollerbart =) Ingen styrsel what so ever liksom ;-)



Så skoj att du delar med dig av detta!! TACK!



Kram Suzanne

2010-05-12 @ 17:40:34
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Theres

Vad roligt att du delar med dig :)



Nu har jag bestämt mig.. Det BLIR lustgas! ;) Jag har inte långt kvar nu, 26 dagar för att vara mer exakt och jag har inte tänkt ett dugg på förlossningen. Det bästa är väl att ta det som det kommer?

2010-05-12 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback