Till er ;



Jag har suttit och funderat i dag ang min blogg. Vissa saker som jag känner att jag skulle vilja skriva om, väljer jag att inte skriva om just för att det är så pass många som faktiskt läser den. Jag har börjat fundera kring lösenord, men det känns inte riktigt rätt heller, eftersom jag gillar att få spontana kommentarer av läsare som jag inte hade en aning om att dom läste min blogg. Hmm.. What to do..

Sen tänkte jag fråga er, vad är det ni gillar att läsa här? Finns det något ni skulle vilja att jag skrev mer om? Eller mindre om? plus och minus? :)



Må bäst!

Kommentarer
Postat av: Theres

Jag förstår att det är både och, men det kanske går att skydda vissa inlägg med lösenord?

2010-05-12 @ 21:48:04
Postat av: Anna

älskar din blogg, går in flera ggr om dagen. Har bebis själv så det är skit roligt att läsa om era vardag. Så hoppas att du inte lösenskyddar bloggen..kram

2010-05-12 @ 22:30:42
Postat av: Emelie

Jag älskar din blogg. Går in här varje dag och läser! =). Tycker din blogg är perfekt som den är, behövs varken mer lr mindre! Så forsätt som du gör nu =)

Postat av: Viktoria

Förstår om du tycker att vissa saker är mer personliga att skriva om än andra.. Hm, hur ska jag säga.. Jag gillar verkligen din blogg, kikar in flera gånger om dagen. Varför? Jo, jag diggar många mammabloggar även fast jag själv inte har barn, men jag längtar så fruktansvärt, så jag antar att det är mycket därför. Sen så är jag från Timrå och vet vem du är på det sättet att jag också gått på vivsta och mariedal. :) Det är roligt då du skriver om vardagliga händelser bara, kanske skriva om nåt roligt william sagt(kanske sånt du inte väljer att skriva om? jag har ingen aning:)). Det är alltid roligt att få se bilder, som du är fligit med att lägga upp. De är alltid roligt att få se hur någon bor, men de kan också vara för personligt kanske? Jag vet inte, svårt. Hoppas du väljer att inte lösenordsskydda, men jag förstår om du gör. Ha det bra! kram. :)

2010-05-13 @ 11:19:04
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/
Postat av: Jennie & Grodan

Jag håller med emlix, fortsätt som du gör :) Det är så kul att bara hänga med i vad ni gör på dagarna.



2010-05-13 @ 21:56:12
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Emma S

Jag tycker det är jätte kul att gå in och läsa din blogg. Förstår att du inte vill dela med dig av allt, det gör inte jag heller. Jag har nyss gjort en blogg och knappt kommit igång, men jag kan tycka att det känns lite olustigt då andra människor ska ha sån insikt i min vardag.



Men samtidigt tycker jag om att läsa bloggar som skriver om båda sidorna, för det är ju inte alltid en dans på rosor. Man kan ju känna igen sig själv och på så sätt dela erfarenheter. Ja det är både och det där. Men jag kikar iaf in här ganska ofta måste säga att du har en jätte fin blogg :)

2010-05-15 @ 12:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback