101127



Åhåå vilken skön o härlig Lördag detta varit!

Blev väckt av Wille 06:50 men lika glad var jag för det för jag hade blivit lovad sovmorgon!! (Första sovmorgonen på fleeera veckor) Så jag hjälpte Robban medans hunden skulle kissas av och sådant, sen kröp jag ned i den varma goa sängen, pluggade i ljudboken i öronen, la mig ned och  njööööt och.... somnade! Vaknade 10:45! Utsövd!


Sen var dagen lugn, barnen sov, och efter det for vi till Karin & Tobbe. Där busade våra barn med deras barn, Isabell och Elita. Isabell är 7 månader äldre än William och Elita är 4 månader äldre än Line. Tack o tack för en mysig stund=)


Sen har vi bara varit hemma och myst. Jag lagade god middag, biffgryta och ris.
Nu sover barnen sött och Jag & Robbie myser framför tvn! :)

I morgon tänder vi första ljuset! Måste ta mig till affärn TIDIGT i morgon bitti, det skulle va så mys med lussefika (glögg och saffransbulle)


Ha en FIN Lördagskväll!!



så här såg jag ut förra "Första Advent"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback