Mina färgklickar!


Idag hade vi som sagt babysång och det var lika trevligt som vanligt,tog oss en rejäl skön promenad dit.
Line sov och pluggade in ljudboken i ögonen och njöt av höstkylan!

Sen har det inte hänt så mycket mer spännande i vårat liv i dag. Bara haft tvättstuga och myst med mina vackra barn!

Tänkte bjuda på några fina bilder.
Jag är verkligen så lycklig över att jag har mina fina barn. Trots att vardagen kan vara riktigt trist och grå och ibland känns det som man springer runt i ett ekorrshjul, så är dessa barn mina färgklickar i vardagen!!
PUSS på er! =)










Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Sötnosarna:) puss o kram//M o M

Postat av: Erika

Färgklickar var rätta ordet! Känner precis samma för mina barn. Tänk att de kan få en att skratta och känna sån glädje flera gånger varje dag,trots att livet,som sagt,kan kännas jobbigt och grått ibland.

Ha en fin dag!

/Erika

2010-10-06 @ 10:11:06
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback