God Tisdag Morgon!



Hej o håå. Idag mår man som man förtjänar när man är uppe så sent på kvällarna. Men jag & Robban hade myskväll med film och jag ville verkligen inte gå o lägga mig! Men äh, får väl dricka en extra kopp kaffe helt enkelt. :)

Igår hände en olycka här hemma igen. Kommer lillfisan åka på sånna här proppar ibland eller? Det var riktigt otäckt faktiskt. Line & Wille brukar sitta och mysa framför tvn tillsammans ibland, hon sitter i babysittern och han sitter bredvid, så i går när jag & Robban höll på fixa inför middagen så hör vi en DUNS från vardagsrummet och Lines panikskrik. Båda vi spriiiiiiinger in till vardagsrummet, där ligger Line på golvet, fast fortfarande fast i babysittern. Wille har alltså ställt sig bakom sittern och liksom, tippat den frammåt. Fattar ni vilken jävla smäll?? Lillgumman tog emot sig med huvudet....Usch! Som tur VAR så verkar allt ha gott bra, vi hade henne självklart under noga uppsikt resten av kvällen för att se om hon började må dåligt eller kräkas eller så (tänkte på hjärnskakning självklart..:() Men som sagt. Hon vart sitt glada Jag efter att fått mysa i pappas famn en stund.


Idag är Willes dagis stängt pga kickoff eller vad det heter.. Så Robban tar ut halvdag och kommer hem vid lunch så far vi hela familjen till Drakis. Skönt att få lite hjälp. William är inne i en... Hmm.. Helvetesfas?! NEJ NEJ NEJ NEJ MAMMA. JAG KAN SJÄLV MAMMA. NEJ JAG TÄNKER INTE SOVA MAMMA. SLUT PÅ SOVA MAMMA. NEJ INTE ÄTA. GAH!! =)

Nääää hurrni. Nu måste jag ha den där extra koppen kaffe.
Hoppas ni får en fin Tisdag!




Kommentarer
Postat av: Jossan

"Olyckor" får ni nog räkna med hela livet, men var inte så säker på att det alltid är Line som råkar ut för dem =)

Här hemma är det nu mer 2-åringen som spöar 6-åringen, haha =P

Payback times



Terrible two är en underbar ålder =P

Får intala sig själv att det-är-bra-med-egen-vilja, hehe..

Postat av: Mari

men vilken cool napp. vart har ni köpt den?

2010-09-28 @ 12:18:57
URL: http://mixan.blogg.se/
Postat av: evelina

Han skulle säkert ge hon lite fart? Tur de gick bra :)) tack för i lördags! Kram

2010-09-28 @ 19:02:19
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback