Just ja!


Vi hade tid hos BVC i dag pga Lines utslag "down there".. Alla har sagtatt "Ja men pudra så blir det bra" men jag har använt huvudet så gott jag kunnat och kikat efter effektiva krämer, fick även råd av barnläkaren att köpa mildisom (Eller vad den nu hette..) Han var förövrigt jävligt irriterande. När jag visade Lines utslag för 3 veckor sedan sa han bara ":..Jaaa.. är det mamma eller line som mår dåligt över detta??"
Idag fick jag svar på tal, flickan hade ju svamp! Återigen..denna jävla slappa sjukvård..
Nåja, nu ska vi få bukt med det hela.
Det jag tänkte berätta för er är att på 3 veckor har lilltjoffsan gått upp 600gram. Det är mycket i den här åldern.
från 7140gram till idag 7730gram.:)

fröken söt. :)


Kommentarer
Postat av: elin

heej :) kan inte du börja videoblogga?

2010-09-24 @ 21:51:48
Postat av: Erika

Tack!



Kort frisyr med längre snedlugg låter inte alls helt tokigt! Det ska jag fundera lite på :). Färgen du föreslog låter inte heller dum, bra idéer! :D



Lättskött är bra så visst är en page lockande men som du säger, man måste våga ibland och det är ju bara hår så det växer ju ut förr eller senare ändå :)

Postat av: evelina

Meh Anna, jag var ju din läkarna ;) jag sa köp dactacot :phoppas det går över nu fort då för svamp kliar ju:(



slapp sjukvård? HÅLLER MED DIG!

2010-09-25 @ 01:19:19
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Mia

nämen hua, stackars L!!! våran tjej fick också svamp där när hon va mindre, och de ser ju inte så speciellt trevligt ut även om dom själva inte visar så mycke, men man vill väl ändå få bort det så snart som möjligt?! de säger sig väl självt! fattar inte varför som på VC är så jävla sega & OTREVLIGA! skönt att ni fick veta vad det var till sist iaf, hoppas det försvinner snabbt nu! trevlig lördag :)

2010-09-25 @ 09:07:50
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback