Dag 3 - Mina föräldrar.



Min mamma heter Anne li och är uppvuxen här i Sundsvall, medans min pappa som heter Göran är uppvuxen i Gävle, eller rättaresagt hofors. Hur dom träffas, ja?
Kärlek vid första ögonkastet? Dom träffades på en dans. Mamma hade bebis-Malin med sin dåvarande man, och träffade min pappa och blev upp över öronen förälskad! Sen vet jag inge fler detaljer, mer än att dom vart tillsammans dagen efter. :)

Mamma var och är en skönhet om ni frågar mig. En sån otroligt omtänksam och go mamma. Hon har alltid kämpat för mig, aldrig gett upp, trots att (gud ska veta) jag har varit hemsk i mina dar. Men  hon har alltid kämpat. Och i dag mår vi så bra med varandra. Vi uppskattar och hjälper gärna varandra.

Pappa, det är min pappa det. Min allra allra bästaste. Vet inte vad jag skulle göra utan honom? Jag har nog alltid varit lite av en "pappas flicka". Vi har alltid gjort saker tillsammans. Under hela gymnasietiden då han jobbade i sthlm på veckorna och kom hem på torsdagarna, så var Fredagarna VÅR dag. Då åkte vi och fika någonstans, surrade, shoppade (och  jag hjälpte honom och städa hemma) Hahahaha! :)

Det är ju lite känsligt när man skriver om andra människor. Jag har ju valt att blogga, Inte dom?
Jag vill inte lämna ut för mycket därför sätter jag punkt där. :)





Däremot kan jag skriva om våran dag i dag.
Jag fick sovmorgon. Tackar!
Vaknade av att en liten Linelus kom ålande i sängen hos mig och sken upp som en sol när hon såg mig.
Jäkla bra start på dagen! Sen myste vi på här hemma resten av dagen fram till 13 då det var dags att hämta hem Wille från dagis. Gud vad dagarna går fort. Hinner knapt med mig själv  känns det som..

Nåväl, när Wille slutade packa vi in oss i bilen och for till mamma o pappa. Väl där så var barnen på toppen humör. Som vanligt! Jag älskar att dom trivs så bra hos min mamma o pappa, och det är aldrig några problem när dom ska sova där, ivkäll när vi åkte hem grät Wille och sa att han ville som kvar. Mina fina fina son!
Jag somnade på sofffan hos mamma, jag var såå trött..sa till dom andra "Ska bara vila en liiiiten stund"
och sen sov jag en timme, en timme!!! I det ljudet?? Herregud. Det kändes som någon hade slagit en hammare i huvve. Gör fortfarande ont ;)

I morgon är en ny dag, vad det innehåller vad jag inte än, det vet man aldrig.
Kanske det som är charmen i det hela?



Puss!




en bild från november.

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Tack gumman, det är ömsesidigt :) älskar dig.

Postat av: jessica

Hihi vad roligt att du börjat blogga igen =)tror jag ska sno din idé och göra likadant på min blogg, dag 1, dag 2 och så vidare =)

2011-01-06 @ 08:44:39
URL: http://jessicaohlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

blir de bröllop eller?tycker den sidan är dåligt uppdaterad?hoppas ni får ett fin bröllopsdag

2011-01-13 @ 14:46:11
Postat av: Camilla

Blogga litegranna! ;)

2011-01-16 @ 23:52:08
URL: http://www.camillafranzen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback