Hallå bloggen! Just nu sitter jag i skolan...

img_1216 (MMS)

Hallå bloggen! Just nu sitter jag i skolan och har en liten paus, nyss fått mitt certifikat på HLR. Uppdaterad sen 2007 nu, alltid bra! Efter skolan ska jag till lägenheten och mysa med mina bebisar som jag saknar, stannar där och äter middag och lägger dom ikväll. Ska bli undebart! Det är en otrolig omställning, både för mig och Robban att inte få vara med dom varje dag, men man vänjer sig nog med tiden. Efter det åker jag till J. I morgon är jag ledig så då ska jag ha Line hela dagen, måste även storhandla och på kvällen blir det lite plugg av olika läkemedel. Nu fick ni en liten Update! Puss


Kommentarer
Postat av: en läsare

har ni berättat för den äldre av barnen att ni ska separera? vill du berätta hur erat beslut att separera ser ut? har läst din blogg i flera år nu!

2011-01-18 @ 21:36:55
Postat av: Emma

Hej,



Hoppas att du mår bra trots allt som pågår... Hur går det med plugget? Är det kul? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback