Sympati?



Jag måste få detta klargjort.
Fick nämligen en kommentar som jag verkligen inte förstod poängen med?!
Någon anonym (såklart..) skrev och sa att jag skulle berätta anledningen till varför det var slut, och att jag då fick se om jag fick någon sympati?

Okej
1. Jag vill verkligen inte ha någon form av sympati för fem jävla öre. Har aldrig varit sådan och kommer aldrig i hela mitt liv vara en ynklig liten själ som behöver sympati för att må bra.

2. Om ni tror er veta anledningen till vårat uppbrott, så gör ni det jävligt bra.
Du (som skrev) har ingen aning om hur mitt och Rs privatliv såg ut det sista halvåret. Du vet inte heller om vi ens haft ett samliv?

Jag tycker man ska tänka sig för och vara försiktig innan man ens uttalar sig om andras privatliv, för man vet ALLDELES för sällan hur det ser ut innanför dem 4 väggarna. Utåt sett kan allt se mycket bra ut, det inte är svårt att försköna saker o ting. Men ni vet ju absolut inget om OSS?

Jag skriver eller skrev aldrig om mitt och R´s privatliv, just för att det är och var privat.


Så där ja. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om dom jävlarna kunde sköta sitt privatliv ist för att fundera på vad som händer i andras! Det är så jävla tröttsamt men som sagt, så länge du är lycklig! Ser att lilltjejen börjat stå, stor som börjar bli! Vi ses så fort jag blir frisk igen okej?:) puss

2011-01-25 @ 12:08:37
Postat av: Evelina

Det var från mig ;) haha glömde skriva namn!

2011-01-25 @ 12:09:32
Postat av: madde

Håller med om det du skriver att INGEN vet vad som händer bakom stängda dörrar :)

dock tror jag folk blev chockade,med tanké på att ni verka ha haft det så bra, och det var vell bröllop på G :)

Men huvudsaken du mår bra!

Postat av: Linda

Man ska inte uttala sig om det man inte vet nåt om så jag håller på dig tjejen! Jissus, samlivet mellan varandra vet man bara själv hur det funkar, ingen annan så man vet bäst SJÄLV vad som är nödvändigt! kram

2011-01-29 @ 13:30:33
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback